^^

Hemija i gledanje zvjedza na travi, na betonu- jedan od boljih dejtova do sad. Ipak mi je omiljeni kad smo obavljali bludne radnje dok su u pozadini svirale nepovezane stvari. Danas sam ga nazvala da mu kazem da se necemo vidjeti jer sam nekako neraspolozena i dva sata kasnije me je nazvao da kaze da je u mom kraju pa ako sam se predomislila da izadjem. Simpaticna stvar u svemu tome je sto mu to nikako nije moglo biti usput vec da je dosao na drugi kraj grada samo da me vidi^^. He makes it so easy… Samo kad pomislim na psihicki napor koji sam ulagala u prethodnim vezama kako bi ih odrzala jer jednostavno nisam osjetila ‘ono nesto’. Sada toga nema, cak i ne razmisljam o nacinu kako bi pobjegla. Da je neko drugi u pitanju glavnom bez obzira bi otisla nakon izjava tipa ‘I wanna have your babies, You are the one for me…’ da ne pominjem upoznavanja mame i svih prijatelja. Ali nadoknadio je slowdance-om na njegovoj maturi. To je nekako bilo bas simpaticno. Filmski moze se reci. Mozda sam i ja hoplessly romantic negdje u dubini duse. Pf. Koja je poenta ovog posta? Morala sam da podjelim sa Internetom kako i zasto se postaje papuca.

11 komentara

  1. Hahah 😀 Koja si ti kraljica. 😀 Ako ti je lijepo, samo ti uzivaj. 🙂 Vidis, imas srece sto ti je momak takav, sigurno mu se mnogo svidjas cim je odlucio da dodje na drugi kraj grada zbog tebe. 😀 Pfff, sta te briga. 😀 Od mene i macke bjeze xD.

  2. Za sad je cak sta vise i divno^^
    Pa zato mi i jeste on momak a ne onaj prosli hajvan zbog kojeg zamalo da propustim ovo divno stvorenje xD
    To si ti umislila ako hoces objasnim ti u prajvet mesidj jednu od teorija zasto mislim da je to tako (imam drugaricu sa slicnim stavom) 😀

Komentariši